imagen

Arribada: Costa de Canyamel

• Distància: 9,6 Km.
  • Duració aproximada: 2.5 hores
  • Desnivell ascendent acumulat: 250 m.
  • Desnivell descendent acumulat: 250 m.
  • Dificultat: Mitjana
  • Tipus de ruta: no circular

Des de l'oficina d'informació turística de Cala Bona continuï pel carril bici en direcció a la Costa dels Pins.

Un cop finalitzat el carril bici continueu recte cap a la Costa dels Pins. Passarà per la platja de Sa Marjal i continuarà fins a arribar a l'avinguda del Pinar. Seguiu recte fins arribar a la Plaça dels Donants, on es troba un monument de pedra. Un cop allà, ha de prendre pel Carrer Romaní situat a l'esquerra de la rodona, on un cop fets uns 300 metres, trobarà a la seva esquerra un camí, i a uns 30 metres una barrera metàl·lica i un torn. A partir d'aquí, continuar per un corriol que transcorre paral·lel a la reixa del Camp de Golf de Son Servera. A 800 m fa un gir a l'esquerra i 800 m més girarem a la dreta, per sota de les línies d'alta tensió. Aquest sender que ens portarà fins al Coll Baix des d' on s' obtenen unes fantàstiques panoràmiques de la costa. El seu cim es troba a uns 250 metres d'altura. En aquest punt trobarem una barrera que dóna accés a una pista forestal, la qual va baixant en direcció a Canyamel. Tot i baixant trobarem una plataforma quadrada amb una reixa i un pou d'aigua potable, girarem a la dreta, direcció sud-est, sender que en pocs minuts ens deixarà a la carretera de Canyamel, on girarem a l'esquerra i que en breu arribarà a Canyamel.

Un cop allà podrà visitar, si ho desitja, les famoses Coves d'Artà.

Visites d'interès:

• Platja de Sa Marjal
  • Club de Golf (Costa dels Pins)
  • Coves d' Artà (Canyamel)
  • Centre d' interpretació de la zona humida de Canyamel

Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)