El programa educatiu de les escoles i escoletes de Son Servera treballa per a potenciar la igualtat

El programa educatiu de les escoles i escoletes de Son Servera treballa per a potenciar la igualtat
Ho fa a través d'una dinàmica educativa i un programa que s' impartiran a les classes durant aquest curs 2019-2020.

El departament d'educació, a través dels serveis educatius municipals, han elaborat el programa educatiu de Escoles i Escoletes de Son Servera, que aquest any, ofereix una gran varietat de cursos, conferències i tallers per a que tothom qui vulgui hi pugui trobar al seu. Amb tot, el programa però vol donar una atenció especial a la prevenció i orientació especialment en quant a igualtat.

Així, s'han organitzat dos programes que pretenen fer reflexionar i educar en els valors de la igualtat i la importància de conèixer que tots som iguals.

Un dels programes és una dinàmica educativa que consisteix en una capsa de llibres i contes que s'utilitzaran a les aules per tal de treballar aquests valors. Està destinada als alumnes de primària i pretén utilitzar els comptes com a recurs didàctic per a potenciar la lectura i treballar a favor de la igualtat.

L'altra programa, «atura't a pensar en la igualtat» és una sessió a l'aula per conscienciar sobre les desigualtats entre homes i dones per raons de gènere i reflexionar sobre els prejudicis associats al gènere.

El departament d'educació i el d'igualtat treballen de la mà per a poder educar als infants en el respecte cap als demés, rompre estereotips i servir de guia pel seu comportament futur.

«Educar en el respecte i la igualtat és la base per acabar amb les discriminacions per raons de gènere en el futur»; ha sentenciat Dori Moreno, regidora d'Educació i Igualtat i qui també ha volgut agrair a tots els que han fet possible la realització d'aquests cursos.


Data de publicació: 09/10/2019

 

 
 

Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)

Telèfon: 971 567 002 | Fax: 971 568 101

ajuntament@sonservera.es - incidencies.portal@sonservera.es