L'Ajuntament de Son Serverra va constituir aquest dimarts migdia l'organigrama de Govern municipal que regirà la legislatura que acabem d'encetar després de les eleccions municipals del passat 26 de maig. Així, en el ple extraordinari celebrat es van definir les àrees que cada regidor de l'equip de Govern dirigirà, deixant el consistori amb aquesta repartició: Alhora, dins cada àrea es gestionaran diferents matèries. La batlia també s'encarregarà d'aquelles competències que la Llei li atribueix i que no estan expressament delegades. Retribucions En quant a retribucions el plenari va aprovar noves retribucions i indemnitzacions que els representants municipals cobraran durant els pròxims quatre anys. Així, es va aprovar un increment d'una mitjana del sis per cent que respon a una compensació per a la congelació dels salaris des del 2011. Amb tot, tots els membres del consistori serverí cobraran segons dedicació. En total hi haurà 2 regidors al 100%, juntament amb la batllessa, 4 regidors amb una dedicació del 70% i 2 regidors estaran a un 50%. Altres novetats Com a novetats, els plenaris municipals es faran cada dos mesos, tal i com es feia fins ara però en horari de matí en lloc d'en horari de vespre com es feia a la passada legislatura. El principal motiu d'aquesta decisió ha estat la duració d'aquests que obligava a passar de les 00.00h del dia següent. Així mateix, també cal destacar la creació de la nova àrea d'Igualtat i LGTBI i que té com a objectiu treballar en polítiques dirigides a fer real i efectiva la igualtat entre dones i homes i l'erradicació de tota forma de discriminació i fer feina a favor dels drets i de la no-discriminació de les persones d'aquest col·lectiu.
Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)
Telèfon: 971 567 002 | Fax: 971 568 101