Informació general i instància corresponent a la sol·licitud d'autorització de parades en mercats.
Qui ho pot sol·licitar?
Persones físiques, jurídiques o cooperatives, espanyoles o estrangeres
Documentació a aportar
Instància de la sol·licitud
Fotocòpia del DNI o passaport
Fotocòpia de document que acrediti la procedencia del gènere (p.e. factures o albarans de proveïdors principals)
Fotografia del punt de venda (només si és per noves llicències)
L'enumeració de la documentació assenyalada no eximeix la persona sol·licitant d'aportar qualsevol altre tipus de documentació o informació addicional necessària per tramitar l'autorització.
Termini de tramitació
El plazo de tramitación es de 1 mesos
Preu i forma de pagament
Taxa de parades, barraques, casetes de venda, espectacles o atraccions ubicats en terrenys d'ús públic i indústries de carrer i ambulants i rodatge cinematogràfic.
Normativa
Ordenança fiscal n. 18 reguladora de la taxa de parades, barraques, casetes de venda, espectacles o atraccions ubicats en terrenys d'ús públic i indústries de carrer i ambulants i rodatge cinematogràfic, vigent a l'any en curs
Qui tramita la sol·licitud?
Residenciado 1
Forma d'iniciació
A petició de la persona interessada
Requisits
Capacitat jurídica per contractar i no estar sotmès a les prohibicions, incapacitats i incompatibilitats previstes a la normativa de contractació administrativa.
Organisme resolutor
Residenciado 1
Efectes presumptes
Desestimatori
Fi de la via administrativa
La resolució posa fin a la via administrativa
Recursos
Reposició administratiu i contenciós administratiu
Observacions
Termini de presentació: Del 2 de novembre al 30 de novembre
Termini legal de resolució: 31 de desembre de l'any de la sol·licitud.
Si a dia 31 de gener no s'ha obtingut resolución expressa, la sol·licitud s'entendrà per denegada, en virtut del silenci administratiu negatiu que regeix l'ús del domini públic.