MR01. Autorització de parades en mercats

Descripció

Informació general i instància corresponent a la sol·licitud d'autorització de parades en mercats.

Qui ho pot sol·licitar?

Persones físiques, jurídiques o cooperatives, espanyoles o estrangeres

Documentació a aportar

  • Instància de la sol·licitud
  • Fotocòpia del DNI o passaport
  • Fotocòpia de document que acrediti la procedencia del gènere (p.e. factures o albarans de proveïdors principals)
  • Fotografia del punt de venda (només si és per noves llicències)

L'enumeració de la documentació assenyalada no eximeix la persona sol·licitant d'aportar qualsevol altre tipus de documentació o informació addicional necessària per tramitar l'autorització.

Termini de tramitació

El plazo de tramitación es de 1 mesos

Preu i forma de pagament

Taxa de parades, barraques, casetes de venda, espectacles o atraccions ubicats en terrenys d'ús públic i indústries de carrer i ambulants i rodatge cinematogràfic.

Normativa

Ordenança fiscal n. 18 reguladora de la taxa de parades, barraques, casetes de venda, espectacles o atraccions ubicats en terrenys d'ús públic i indústries de carrer i ambulants i rodatge cinematogràfic, vigent a l'any en curs

Qui tramita la sol·licitud?

Residenciado 1

Forma d'iniciació

A petició de la persona interessada

Requisits

Capacitat jurídica per contractar i no estar sotmès a les prohibicions, incapacitats i incompatibilitats previstes a la normativa de contractació administrativa.

Organisme resolutor

Residenciado 1

Efectes presumptes

Desestimatori

Fi de la via administrativa

La resolució posa fin a la via administrativa

Recursos

Reposició administratiu i contenciós administratiu

Observacions

Termini de presentació: Del 2 de novembre al 30 de novembre

Termini legal de resolució: 31 de desembre de l'any de la sol·licitud.

Si a dia 31 de gener no s'ha obtingut resolución expressa, la sol·licitud s'entendrà per denegada, en virtut del silenci administratiu negatiu que regeix l'ús del domini públic.