Des del 15 de gener de 2015, i com a conseqüència de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impúls de la factura electrònica i creació del registre contable de factures en el sector públic, serà obligatori per part dels proveïdors de l'Administració Pública emetre les seves factures en format electrònic.
L'obligatorietat existeix en els següents col·lectius:
a) societats anònimes
b) societats de responsabilitat limitada
c) persones jurídiques i entitats sense personalitat jurídica que no tingui nacionalitat espanyola
d) establiments permanents i sucursals d'entitats no residents en territori espanyol en els termes que estableix la normativa tributària
e) unions temporals d'empreses
f) agrupacions d'interès econòmic, agrupació d'interès econòmic europea, fons de pensions, fons de capital de risc, fons d'inversions, fons d'utilització d'actius, fons de regularització del mercat hipotecari, fons de titularització hipotecària o fons de garantia d'inversions
A partir de l'1 de març de 2015, aquells proveïdors que pertanyin a algún dels col·lectius anteriors i amb factura inferior a 5.000 euros, podràn presentar la seva factura en paper.
Qui tramita la sol·licitud?
Residenciado 1
Forma d'iniciació
A petició de la persona interessada
Requisits
Ser proveïdor i disposar de certificat digital vàlid.
Organisme resolutor
Residenciado 1
Efectes presumptes
Sense classificar
Fi de la via administrativa
Sense classificar
Més informació
Dades de l'Ajuntament de Son Servera a efectes de facturació: