Nota informativa sobre inspecció d'immobles per part de la Direcció General del Cadastre

NEWS_Facana ajuntament

Des de la Regidoria d'Hisenda us volem informar que des de l'any passat la Direcció General del Cadastre està duent a terme un procés de regularització de béns immobles per tal d'investigar tots aquells béns en els quals s'hagin observat modificacions que no han estat declarades, com ara possibles ampliacions, reformes o rehabilitacions.

El municipi de Son Servera ha estat un dels municipis escollits per la Direcció General del Cadastre per iniciar aquest procediment. Durant l'any passat ja es varen notificar a les persones titulars dels immobles afectats, que es preveu que siguin uns 500, les noves unitats que s'anaven a donar d'alta.

És en aquest moment quan el Cadastre ens comunica a l'Ajuntament que ja té preparat el padró amb les alteracions anteriors i els efectes econòmics que impliquen per als contribuents afectats. Per tant, us informam que en els propers mesos es cobrarà aquest rebut de l' impost de béns immobles corresponent als exercicis no prescrits, com a conseqüència del procés inspector a què han sotmès aquest municipi.

També us informam que totes les persones titulars de béns afectats per aquesta inspecció i que no esteu d'acord amb el resultat obtengut, podeu adreçar les vostres reclamacions directament a la seu de la Direcció General del Cadastre, ubicada a Palma.

Regidoria d'Hisenda
Ajuntament de Son Servera


Data de publicació: 01/06/2016

 

 
 

Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)

Telèfon: 971 567 002 | Fax: 971 568 101

ajuntament@sonservera.es - incidencies.portal@sonservera.es

Panel Cookies