L'app d'incidències de Son Servera compleix un any d'activitat amb prop de 1700 resoltes

Logos app incidències

Ara fa un any l'Ajuntament de Son Servera va posar en marxa des de la Regidoria de Medi Ambient l'aplicació per a telèfons mòbils 'Incidències Son Servera'. Aquesta aplicació va néixer perquè la ciutadania pogués fer arribar al departament corresponent qüestions relacionades amb la millora d'espais públics municipals d'una manera fàcil i intuïtiva.

D'ençà, s'han rebut un total de 1.879 incidències mitjançant aquest sistema, de les quals s'han solucionat un 90 % i un 4 % es troben en vies de solucionar-se. De les incidències rebudes, la gran majoria han estat per temes relatius a neteja i recollida de residus, en concret prop d'un 40 %.

Aquestes xifres demostren l'acceptació que ha tengut l'app. A més, ha esdevengut una eina molt útil per a l'Ajuntament de Son Servera per la velocitat en què es reben les incidències i que moltes de vegades se solucionen en un termini de temps molt curt. En aquesta línia, Miquel Espases recorda "que important és comptar amb la col·laboració ciutadana, imprescindible per optimitzar els recursos dels quals disposem. És bàsic sensibilitzar a tota la ciutadania que tots formem part de Son Servera, i que amb l'aportació de cadascú de nosaltres podem fer d'aquest un poble millor".

Per tant, us animam a tots a descarregar-vos aquesta aplicació d'incidències, perquè el seu ús és molt senzill, ja que només cal seleccionar entre una de les tipologies disponibles (neteja viària i recollida de residus, jardineria, enllumenat i d'altres equipament públics, i altres incidències), ubicar la incidència en el mapa, fer-ne una fotografia i afegir un comentari si s'escau. Finalment, s'envia l'avís.

Aplicació d'incidències Son Servera


Data de publicació: 07/04/2017

 

 
 

Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)

Telèfon: 971 567 002 | Fax: 971 568 101

ajuntament@sonservera.es - incidencies.portal@sonservera.es

Panel Cookies