L'Ajuntament de Son Servera cedeix la gestió dels serveis funeraris i del cementeri municipal per millorar el seu funcionament

NEWS_Cementir
L'Ajuntament de Son Servera també va aprovar el projecte d'explotació i el reglament dels serveis municipals del cementeri per establir un règim jurídic abans de contractar un servei públic.

L'Ajuntament de Son Servera va aprovar aquest dijous, 15 d'abril, mitjançant sessió ordinària del Ple, el canvi de gestió del servei municipal del cementeri i dels serveis funeraris, per passar de gestió directa a gestió indirecta, sota la modalitat de concessió administrativa.

D'aquesta manera, el consistori cedirà la gestió dels serveis funeraris i del cementeri municipal mitjançant un import de 105.000 euros i un contracte de deu anys, prorrogable fins a un màxim de quinze anys.

Fins ara, l'Ajuntament de Son Servera desenvolupava aquests serveis de forma directa, però a causa, principalment, del creixement de la població, l'envelliment i que actualment no seria adequat augmentar la plantilla del personal del consistori, l'equip de govern ha estimat convenient canviar la gestió per permetre la millora dels esmentats serveis en benefici de la comunitat.

Per això, l'Ajuntament de Son Servera també va aprovar el projecte d'explotació i el reglament dels serveis municipals del cementeri per establir un règim jurídic abans de contractar un servei públic.

L'empresa concessionària, entre altres aspectes, haurà de comptar amb un sistema informàtic per atendre i millorar els serveis funeraris i del cementeri municipal, i haurà d'instal·lar-se en un lloc cèntric del nucli urbà de Son Servera per dur a terme totes les gestions que es plantegin, a més d'encarregar-se del manteniment de les instal·lacions.


 

 
 

Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)

Telèfon: 971 567 002 | Fax: 971 568 101

ajuntament@sonservera.es - incidencies.portal@sonservera.es

Panel Cookies