Des de l'Ajuntament de Son Servera vos comunicam la posada en marxa, des del proper dia 3 de setembre, de les pilones que tancaran la plaça de Sant Joan.

L'horari de tancament serà els dissabtes des de les 17 fins a les 24 h i els diumenges des de les 12 fins a les 22 h, a més dels festius de 12 a 22 h.

Des de l'Ajuntament de Son Servera vos comunicam la posada en marxa, des del proper dia 3 de setembre, de les pilones que tancaran la plaça de Sant Joan.

L'horari de tancament serà els dissabtes des de les 17 fins a les 24 h i els diumenges des de les 12 fins a les 22 h, a més dels festius de 12 a 22 h.

Durant el tancament de la plaça només hi tendran accés els residents autoritzats que disposin de la targeta pertinent.

Podeu sol·licitar aquesta targeta els veïnats del c/ Nou, c/ Doctor Servera (fins a l'encreuament amb Miquel Gaià), c/ Pere Antoni Servera, c/ Creus (fins al n. 35), plaça de Sant Joan, plaça de Sant Ignasi, c/ Carmelites, c/ Concepció, c/ Església, c/ Passió i els veïnats de sa Pleta Freda.

Tots els veïnats afectats per aquesta restricció podeu recollir la vostra targeta a la comissaria de la Policia Local de Cala Millor. Una vegada comprovat el vostre domicili, us entregarem una targeta per vehicle.

En cas de pèrdua o deteriorament de la targeta, en endavant el duplicat tendrà un cost de 5 €.

Podeu sol·licitar més informació a la Policia Local.
(C/ del Llorer, 1 de Cala Millor. Tel. 971814076)


Data de publicació: 09/08/2011

 

 
 

Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)

Telèfon: 971 567 002 | Fax: 971 568 101

ajuntament@sonservera.es - incidencies.portal@sonservera.es

Panel Cookies